|
Post by avid 2.0 on Mar 22, 2022 9:37:48 GMT -5
Wide Rosters
Netherlands OH: Buijs, Savelkoel, M.Jasper, Daalderop, Knollema, Boonstra, Vos MB: Lohuis, Polder, Timmerman, De Zwart, Korevaar, Baijens, Stuut OPP: Plak (OH also), Scholten, Van Der Mark, De Haan, Dambrink S: Dijkema, Bongaerts, Van Aalen L: Schoot, Knip, Reesink
Italy S: Orro, Malinov, Battistoni, Bosio OH: Gennari, C Bosetti, Sylla, Pietrini, Guerra, D'Odorico, Degradi, Enweonu, Perinelli, Omoruyi OPP: S. Nwakalor, Egonu MB: Chirichella, Danesi, Lubian, Bonifacio, Squarcini, Mazzaro L: Panetoni, De Gennaro, Fersino
Brazil S: Macris, Roberta, Kenya, Claudinha OH: Daroit, Rosamaria, Gabi, Karina, Ana Cristina, Kasiely, Bergmann, Tainara, Opp: Kisy, Lorrayna, Bruna, Lorenne MB: Milka, Lorena, Julia, Ana Carolina, Diana, Mayany, L: Nyeme, Natalia Araujo, Lais
Japan S: Shibata, Miya%*$#a, Matsui, Seki OH/OPP: Uchiseto, Koga, Ishikawa, Inoue, Kaneda, Okumu, Hayashi, Airi Miyabe, Nakagawa, Ameze Miyabe, Sato MB: Shimamura, Yamada, Yokota, Ogawa, Hamamatsu, Hirayama, Asano L: Moriya, Kojima, Fukudome,
China S: Ding Xia, Diao Linyu, Cai Yaqian OPP: Gong Xiangyu, Chen Peiyan, Miao Yiwen, Du Qingqing OH: Li Yingying, Wu Mengjie, Wang Yifan, Wang Yizhu, Jin Ye, Wang Yunlu, Zhong Hui MB: Yuan Xinyue, Wang Yuanyuan, Gao Yi, Zheng Yixin, Yang Hanyu, Wang Wehhan L: Ni Feifan, Wang Weiyi, Xu Jianan, Wang Mengjie,
Poland S: Alicja Grabka, Katarzyna Wenerska, Joanna Wołosz, Lazowska Opp: Karolina Druzkowska, Magdalena Stysiak, Sobiczewska OH: Martyna Czyrnianska, Paulina Damaske, Monika Fedusio, Zuzanna Gorecka, Martyna Lukasik, Julita Piasecka, Olivia Rozanski, Weronika Szlagowska L: Justyna Lysiak, Maria Stenzel, Aleksandra Szczygłowska MB: Klaudia Alagierska, Aleksandra Gryka, Magdalena Jurczyk, Agnieszka Kakolewska, Anna Stencel, Kamila Witkowska
Serbia S: Bojana Drča, Slađana Mirković, Mila Đorđević, Ana Jakšić OPP: Ana Bjelica, Sara Carić, Vanja Savić, Jovana Zelenović L: Teodora Pušić, Sanja Đurđević, Tijana Milojević MB: Jovana Stevanović, Mina Popović, Maja Aleksić, Jovana Kocić, Božica Marković, Jelena Delić OH: Brankica Mihajlović, Bianka Buša, Bojana Milenković, Katarina Lazović, Sara Lozo, Jovana Mirosavljević, Mina Mijatović, Jovana Cvetković
Korea Setter: YEUM Hye-Seon, PARK Hae-Jin Libero: NOH Ran, HAN Da-Hye Middle Blocker: LEE Ju-Ah, JUNG Ho-Young, LEE Da-Hyeon, CHOI Jeong-Min Outside Hitter: HWANG Min-Kyoung, PARK Jeong-Ah, LEE Han-Bi, KANG So-Hwi, PARK Hye-Min, JEONG Ji-Yun, LEE Seon-Woo Opposite Hitter: KIM Hee-Jin
Bulgaria S: Neykova, Kitipova, Barakova, Slavcheva, Shahpazova OH: G Dimitrova, Yaneva, Yordanova, Paskova, E Vasileva, Chauseva, R Vasileva, Milanova, Rachkovska Opp: Marinova, Dudova, Krasteva, Zasheva MB: N Dimitrova, M Todorova, Vuchkova, Usheva, Saykova, Krivoshiiska L: Karabasheva, Z Torodova
Turkey S: Cansu, Elif, Sila Caliskan OH: Tugba, Saliha, Hande, Meliha, Ilkin, Derya Opp: Ebrar, Boz, Ceren Kapucu MB: Beyza, Bahar Akbay, Eda, Zehra L: Simge, Ayca, Aylin
Germany S: Kastner, Glaab, Straube, Fernau, Barthel OH: Janiska, Vanjak, Alsmeier, Stigrot, Orthmann, Agbortabi, Leweling, Emonts Opp: Hippe MB: Scholzel, Ambrosius, Weitzel, Strubbe, Cekulaev, Van Clewe L: Bock, Pogany, Lohmann, Dreblow, Cesar
Canada OH: Livingston, Howe, Mitrovic, Gray, Savard, Langegger Opp: Grills, Calkins, Joseph, Van Ryk MB: Heppell, Maglio, Cross, Ogoms, Cossarini, White, Fitterer S: Madill, King, Robitaille, Baker L: Snape, Palermo, Georgiadis, Murmann
DOM OH: Peralta, Guillen, Pena, DLC, B Martinez, Caraballo, L Martinez Opp: Matos, Mambru, Gaila MB: Rabit, Hinojosa, Arias, J Martinez, Geraldine Gonzales S: Marte, Dominguez, Perez L: Rodriguez, Castillo
|
|
|
Post by avid 2.0 on Mar 22, 2022 11:24:23 GMT -5
I’m gonna try Italy OH Pietrini, Both Bosettis, Sylla MB Danesi, Fahr, Follie, Chrichelelelaela bc I literally can not do this OPP Mingardi, Nwaklor S Orro, Danesi L Monica and the novara lib Danesi probably is a better setter than Malinov
|
|